Портфоліо


Прізвище, ім’я, по батькові  Луцик  Леся Богданівна
Місце роботи Грабівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів  Рожнятівської  районної  ради  Івано-Франківської області
Посада  вчитель 
 Педагогічний стаж роботи 8 років
 Кваліфікаційна категорія  «спеціаліст другої категорії»
 Звання немає
Педагогічне кредо: Лише у процесі діяльності дитина стверджується як особистість.                   
 Інноваційні форми і технології роботи, що використовуєте ігрові технології, ІКТ, технологія індивідуалізації та диференціації освітнього процесу
 Власний особистісний і педагогічний портрет     
     Учитель – це людська совість,
     Взірець в житті єдиний.
     Без нього життєва повість
     Не пишеться у людини.
               Не має він свого часу,
               Життя його – тільки школа.
               Учитель – це дружні класи
               Із радощами і болем.
                        Душевний він і справедливий,
                        І цим завойовує учнів;
                        До їхніх проблем чутливий,
                        Хоча й своїх має доволі.
     Учитель, насамперед, особистість, учитель і учень живуть один в одному. У світ  він приходить, щоб залишити вічний слід на землі. Адже він має справу з людиною. 
  Об’єкт вчительської праці – це жива душа. Кожен вчитель, ставши на шлях педагогічної праці, в душі дає собі клятву: відкрити в кожній дитині всі її нахили, здібності, сили. Бо учень – це не посудина, яку потрібно наповнити, а смолоскип, який необхідно запалити. Бути вчителем – це щастя, бо вчитель повторює себе в дітях.
   Дуже швидко промайнули шкільні роки, і юність покликала в дорогу.  Потрібно обирати вірну дорогу в життя.  За іронією долі   я влаштувалася на роботу в  Грабівську загальноосвітню школу  на посаду лаборанта. Отримуючи мізерні, але чесно зароблені гроші, зрозуміла, що не маю права  зупиняться на досягнутому. Тут  добре відчула, що професія вчителя для мене  основне у житті. У 1997 році вступила до Чернівецького національного університету,   де  здобула  професію  вчителя  біології та хімії. Школа і діти для мене  – основа життя. Саме тут, в рідній школі  я  сформувалася  як вчитель. Дякую  Богу і вдячна долі за все.  

Надворі вже зима, а я  ставлю перед собою безліч запитань, залишаючи простір для пізнання: пізнання себе, пізнання істини, пізнання дитячої душі. Розумію, що я  частина Всесвіту,  який розвивається за своїми законами. Ці закони  сію  зернами істини, добра і краси в дитячі душі, - і світ стає світлішим 
Опис досвіду
Скарбничка вчителя

Конспект уроку на тему:" Хімічні властивості кислот. Реакції заміщення та обміну".
Конспект уроку на тему"Класифікація хімічних реакцій за різними озна­ками".
Конспект уроку на тему :" Тепловий ефект хімічних реакцій"
Конспект уроку на тему: " Прості речовини. Кисень. Залізо"
Позакласна робота з предмету:
 Усний журнал.: «Се­ред усіх солей найголовніша й основна та, яку миназиваємо просто сіллю».
Що?Де? Коли?
Вплив алкоголю на організм людини
Алгоритм розв’язування задач з хімії

Комментариев нет:

Отправить комментарий