Прізвище, ім’я, по
батькові Луцик Леся Богданівна
Місце роботи Грабівська
загальноосвітня школа І-ІІ ступенів
Рожнятівської районної ради
Івано-Франківської області
Посада вчитель
Педагогічний стаж роботи 8
років
Кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої
категорії»
Звання немає
Інноваційні форми і технології роботи, що
використовуєте ігрові технології, ІКТ, технологія індивідуалізації та диференціації освітнього
процесу
Власний особистісний і
педагогічний портрет
Учитель – це людська совість,
Взірець в житті єдиний.
Без
нього життєва повість
Не
пишеться у людини.
Не має він свого часу,
Життя його – тільки школа.
Учитель – це дружні класи
Із радощами і болем.
Душевний він і
справедливий,
І цим завойовує учнів;
До їхніх проблем
чутливий,
Хоча й своїх має
доволі.
Учитель,
насамперед, особистість, учитель і учень живуть один в одному. У світ він приходить, щоб залишити вічний слід на
землі. Адже він має справу з людиною.
Об’єкт вчительської
праці – це жива душа. Кожен вчитель, ставши на шлях педагогічної праці, в душі
дає собі клятву: відкрити в кожній дитині всі її нахили, здібності, сили. Бо
учень – це не посудина, яку потрібно наповнити, а смолоскип, який необхідно
запалити. Бути вчителем – це щастя, бо вчитель повторює себе в дітях.
Дуже швидко
промайнули шкільні роки, і юність покликала в дорогу. Потрібно обирати вірну дорогу в життя. За іронією долі я
влаштувалася на роботу в Грабівську
загальноосвітню школу на посаду
лаборанта. Отримуючи мізерні, але чесно зароблені гроші, зрозуміла, що не маю
права зупиняться на досягнутому.
Тут добре відчула, що професія вчителя
для мене основне у житті. У 1997 році
вступила до Чернівецького національного університету, де
здобула професію вчителя
біології та хімії. Школа і діти для мене – основа життя. Саме тут, в рідній школі я
сформувалася як вчитель.
Дякую Богу і вдячна долі за все.
Надворі вже зима, а я ставлю перед
собою безліч запитань, залишаючи простір для пізнання: пізнання себе, пізнання
істини, пізнання дитячої душі. Розумію, що я частина Всесвіту, який розвивається за своїми законами. Ці
закони сію зернами істини, добра і краси в дитячі душі, -
і світ стає світлішим
Опис досвідуСкарбничка вчителя
Конспект уроку на тему:" Хімічні властивості кислот. Реакції заміщення та обміну".
Конспект уроку на тему: "Класифікація хімічних реакцій за різними ознаками".
Конспект уроку на тему :" Тепловий ефект хімічних реакцій"
Конспект уроку на тему: " Прості речовини. Кисень. Залізо"
Позакласна робота з предмету:
Усний журнал.: «Серед усіх солей найголовніша й основна та, яку миназиваємо просто сіллю».
Що?Де? Коли?
Вплив алкоголю на організм людини
Алгоритм розв’язування задач з хімії
Комментариев нет:
Отправить комментарий